Thursday, June 7, 2012

iki yıl SeXStoRY

merhaba. ben X şehrinde yaşayan x. bir gün böyle bir siteye bu tür şeyler yazacağımı hiç ummazdım. beni buna iten belki de yaşadıklarımı kimseyle paylaşamama durumudur. evet kimseye anlatamıyorum yaşadıklarımı. çünkü evliyim ve bazen yaptıklarımdan utanıyorum. hem bir kez değil, defalarca ve değişik insanlarla yaptıklarım var. sadece birini anlatacam. ben şu an 35 yaşındayım. giyim mağazam var. 2 yıl önce eşimin de önerisiyle onun çocukluk arkadaşı olan yeşimi işe aldım.(gerçek adı değil) benden 2 yaş büyük. biraz zayıf, orta boylu, kalçaları arkaya doğru çıkık, son derece neşeli ve biraz da yılışık desem yeridir. aylar geçtikçe birbirimize yavaş yavaş alıştık. oysa ilk zamanlarda çok itici gelmişti bana bu evde kalmış kız kurusu:)) yaz gelmişti ve bizimki dar kıyafetler giymeye başlamıştı. bu arada kendisi türbanlıdır. ona karşı içten içe farklı duygulara kapılıyor, bir yandan da rezil olurum diye kafamı resetliyorum her gün. neyse uzatmayayım. eşim köye gitmişti çocuklarla. dükkandan çıkıp eve gittim. yeşim o akşam evde yalnız olduğumu biliyor. baktım mesaj geldi. şiirsel sözler yazmış. ben de şeytan dürttü galiba, tuttum aynen cevap yazdım. ikinci gün işyerinde konu mesajların güzelliğiydi. anladım ki bu iş bir yerlere doğru gidiyor ama çok tedirginim. akşam iş çıkışı şakalaştık, çenemi sıkarak su gibi yanımdan akıp çıktı eve gitti. o yoldayken mesaj attım. neden çenemi sıktın, bu ne anlama geliyor? dedim. cevap: ben tatlı çocukları severken çenelerini sıkarım. tekrar yazdım: başka ne yaparsın tatlı çocuklara? gelen cevap ayaklarımı yerden kesti: yarın görürsün... ikinci gün hiç o konuyu açmadım. akşam mesai bitince toprandı eve gidecek. ama oyalanıyor belli ki sormamı bekliyor. ben de sordum: ne yaparsın tatlı çocuklara söyle bakayım dedim. yanağımdan öperek hızla kaçıp gitti. ikinci gün ben de öptüm yanağından. üçüncü gün o öptü, sonraki gün ben... bir akşam kapıyı kapatım dudaklarına yapıştım... devamı gelecek. yoruldum yazmaktan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Sitemap7 Sitemap8 Sitemap9 Sitemap10 Sitemap11 Sitemap12 Sitemap13 Sitemap14 Sitemap15